Vissza a termékekhez
A termékek visszaállításához kövesse az alábbi lépéseket:
1. Olvassa el az alábbi feltételeket a termékek visszajuttatásához
2. Töltse ki a visszatérési űrlapot, és várja meg, hogy kapcsolatba lépjen kollégáinkkal
3. Ha megkapta a visszaigazolást arról, hogy megfelel a visszatérési feltételeknek, kérjük, küldje el a termékeket futárszolgálaton keresztül, visszatérítés nélkül a kollégáink által megadott címre.
4. Nem érkezik meg a küldött csomag, amelyet nem küldtek meg, és azok, akik visszatérítést kaptak (szállítási rendszer, amely szerint a címzett köteles a megfelelő értéket fizetni a feladónak)!
5. Miután a termékeket megérkeztük, és ellenőrizte őket, kapcsolatba lépünk az eljárás előrehaladásával és befejezésével kapcsolatban
6. Visszatérés személyesen történik a munkahelyünkön (cím a kapcsolattartó oldalon).
A termékek visszaküldése az alábbi feltételeknek megfelelően kerül elfogadásra, és összhangban van az O.U.G. 34/2014 a szakemberekkel kötött szerződések fogyasztói jogairól, valamint néhány normatív aktus módosításáról és kiegészítéséről.
Az online megrendelések hatálya alá tartozó termékeket bármilyen ok nélkül lehet visszaadni a kézhezvételtől számított 14 napon belül; a visszavonási határidő lejárta előtt a fogyasztónak joga van visszalépni ebből a szerződésből anélkül, hogy igazolnia kellene a visszavonásról szóló határozatot, és anélkül, hogy a 13. cikk (3) bekezdésében és a 14. cikkben foglaltakon kívül más költségeket nem róna. 43/2014-es szám, a termék fizikai birtoklásának napjától számított 14 naptári napon belül.
A visszatérési költségeket a fogyasztó viseli. Javasoljuk, hogy tartsa az eredeti csomagolást, hogy megvédje termékeinek integritását.
A visszaküldött terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a szállított;
Az eladó 14 naptári napon belül visszatéríti a termék értékét, amikor a Fogyasztó tájékoztatja őt a szerződésről való visszalépésről és a visszatérésről. Az iUni.ro képes lesz a termék értékének visszatérítésére a termék átvételéig elhalasztani. A visszaküldött termékek pénzösszegét a termékek ellenőrzése után visszafizetik, miután a visszafizetés módján vagy a jogi eljárások alapján megegyezés született.
A munkaállomásról felvett termékek, még akkor is, ha azokat online vagy telefonon rendelték meg, nem részesülnek visszatérésben, ellenőrizhetőek és tesztelhetők funkcionalitásuk a recepción, és a törvény szerint már nem tartoznak távollétben kötött szerződést.
A gyártók által kínáltaktól eltérő csomagolásban visszaküldött termékek, feltétlenül minden szükséges védelemmel, a szállítás következtében károsodhatnak. Természetesen lehetőség van a jó csomagolásra, még akkor is, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre annak biztosítására, hogy a terméket megfelelően szállítsák. A fogyasztónak gondoskodnia kell arról, hogy a visszaküldendő termék megfelelően csomagolva legyen.
Fenntartjuk a jogot arra is, hogy visszaéljenek visszaélés esetén (ismételt visszatérés).
Kérjük, ellenőrizze a csomagjainak fizikai integritását, amikor a futár jelenlétében a DPD cégtől megkapja őket, és kérjen kártérítési jelentést, ha a termékek károsodást mutatnak. A későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.
Bármilyen panasz és panasz esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] oldalon.