GARANCIA
 

A veszteség kockázatának kiküszöbölése érdekében az .PDF formátumú garanciát az ügyfélszámlán találja minden megrendeléshez.

Töltse le, töltse ki (hibás) és elküldi a jótállást a termékkel a jobb kommunikációs áramlás érdekében.

Minden új termék, amelyet az iUni.ro-nál értékesítenek, 24 vagy 48 hónapos garanciát élvez, a kapott ajánlattól függően.

"Resigilate" termékeink vannak, ezek új termékek, amelyek csomagolását megnyitották.
Vannak olyan termékek, amelyeket az ügyfelek visszaküldnek a törvényes 14 napos időszak alatt, vagy olyan termékeket, amelyeket a bemutatóteremben teszteltek vagy feltártak.
6 hónapos garanciát élveznek.
A "Resigilate" termékeket teljesen megvizsgálták az értékesítés előtt.

A jogi személyeknek nyújtott garancia 12 hónap. A termékek határideje legfeljebb 30 nap.

A jótállás feltételei összhangban állnak a jogszabályi rendelkezésekkel: Korm. Rendelet. A fogyasztóvédelemről szóló 21/1992. A termékek értékesítéséről és a kapcsolódó garanciákról.

Ne garantáljon olyan termékeket, amelyeknek fizikai hibái vannak, mint például fújások, repedések, vágások, égett alkotóelemek vagy darabolások stb., Sérült vagy eltávolított láncok vagy tömítések, a nem megfelelő körülmények között használt termékek (nem megfelelő tápfeszültség, ha az nem szükséges). magas hőmérséklet- és nyomásváltozások, mechanikai sokkok, helytelen kezelés, termékek használata páratartalom, por vagy vegyi anyagok hatására, jelszóval védett szoftverek stb.), helytelen beállítások és telepítések, hibás források, alaptalan csatlakozók, folyadékok, fémek behatolása vagy egyéb anyagok a berendezésen belül, mechanikai vagy műanyag beavatkozás a termékeken, bizonyos összetevők csatlakoztatása vagy leválasztása a berendezés működése során, vírusok, a szoftverek és alkalmazások hibajavítása vagy a jelszóval védett termékek / szoftverek. valamint azokat a termékeket, amelyek telepítése helytelenül használták a telepítőprogramokat, vagy más, az eredetitől eltérő illesztőprogramokat vagy programokat használtak. A termék jogosulatlan személyek általi üzembe helyezése vagy üzembe helyezése a garancia elvesztését eredményezi. A tároló adathordozón tárolt programok és információk a szervizelés során törölhetők. Javasoljuk, hogy rendszeresen és szükségszerűen készítsen biztonsági másolatot a termékeknek a jótállásig történő elküldése előtt.

A maximális elszámolási idő 15 naptári nap.
Miután a termék megfelelõvé vált, a terméket közvetlenül fel lehet emelni a szolgáltatásból, vagy kérheti, hogy futárszolgálattal küldje el.

A 10 perces politika.

Ha személyesen hozta üzembe a terméket, és 10-15 percen belül van, a műszaki mérnök gyorsan ellenőrizni fogja, hogy vannak-e kisebb hibák, amelyeket a helyszínen javítani lehet. A legtöbb esetben a hibákat könnyű javítani (rakodók, kulcsok, cserélhető csatok).
Ha az egyik ilyen helyzetben van, akkor ugyanazon a napon haza lehet menni a termékkel.

A megfelelőség a következőképpen valósítható meg:

     - a termék hibaelhárítása / javítása;
     - részleges vagy teljes termékcsere;
     - olyan termékek cseréje, amelyek teljesítménye legalább hasonló / azonos a termékével, amely nem javítható vagy helyettesíthető ugyanarra a modellre;
     - Ha a javítás vagy cseréje nem lehetséges, a termék egyenértékű visszaküldése;
Az ügyfél felelőssége

A jótállási feltételek nem vonatkoznak az ügyfél által okozott problémákra vagy károkra, vagy olyan körülmények között, mint például, de nem kizárólag a következők:

     - beavatkozott a termékbe, jogosulatlan személyzet javította és / vagy módosította;
     - a termék sorozatszáma (S / N - "sorozatszám", IMEI stb.), az alkatrészek vagy tartozékok módosítása, törlése vagy eltávolítása;
     - a garanciális tömítések sérültek vagy megváltoztak;
     - a termék fizikai hibái: repedések, repedések, karcolások, rozsdásodások vagy nyomok használata nem megfelelő körülmények között: nem megfelelő betáplálási feszültségek, magas hőmérséklet és nyomásváltozások, helytelen manipuláció, helytelen beállítások és telepítések, vírusok, szoftver-újraírás, penetráció folyadékok, fémek vagy egyéb anyagok a berendezésen belül, stb .;
     - Elfelejtett vagy elveszett jelszavak / biztonsági intézkedések miatt nem használható.
A GARANCIA TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSÁNAK ELJÁRÁSA

A szervizhez szállított vagy szállított termékeknek teljesnek kell lenniük, tartalmaznia kell az összes tartozékot (javasoljuk, hogy a szállítási feltételekből eredő károk elkerülése érdekében az eredeti csomagolásban vagy megfelelő csomagolásban szállítsák / szállítják), és a számla másolatával együtt. minden egyes megrendelésnél az ügyfélszámlán található beszerzési adó vagy jótállási tanúsítvány.
A szolgáltatás befejezésétől számított 6 hónapon belül nem a megrendelőtől megrendelt termékeket elhagyják (a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseinek megfelelően).
SZOLGÁLTATÁSI BIZTONSÁG

Szállítási pont / szállítási cím a javítási termékekhez.

Cím: Strada Lunca Banului 4. sz., 3. szektor, Bukarest, 032093
Program: hétfő - péntek, 08: 00-18: 00
E-mail: [email protected]
Telefon: 0310 800 399
FIGYELEM!

A jótállási termékeket a futárcég kérésére kézbesíti. Kérjük, töltse ki az űrlapon a szükséges információkat. Miután jóváhagyta a kérését, körülbelül 2 nap múlva a futár jön a termék felvételére. Kérjük, gondosan csomagolja be a terméket, mielőtt átadja a futárnak, hogy megvédje a szállítást. A terméket a futár hozza az iUni.hu vételi szolgáltatáshoz.
Termékjavító űrlap (küldjön egy szolgáltatást):

top