Visszatérő termékek
A termékek visszaküldéséhez kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
- 1. Olvassa el az alábbi feltételeket, amelyek alapján visszaküldheti a termékeket.
- 2. Töltse ki a visszaküldési űrlapot.
- 3. A visszaküldési űrlapon kitöltött információk alapján futárt küldünk az Ön által megadott címre, hogy átvegye a visszaküldeni kívánt termék(ek)et.
- 4. Azokat a csomagokat, amelyekről nem kaptunk értesítést, valamint az utánvétes csomagokat (olyan szállítási rendszer, amely szerint a címzett köteles a feladónak a megfelelő összeget átvételkor kifizetni) nem fogadjuk el!
- 5. A termékek megérkezése és ellenőrzése után felvesszük Önnel a kapcsolatot az eljárás előrehaladásával és befejezésével kapcsolatban.
Feltételek és kikötések
A termékek visszaküldését az alábbiakban felsorolt feltételek szerint fogadjuk el, és összhangban vannak a 34/2014-es O.U.G. a fogyasztók jogairól a szakemberekkel kötött szerződésekben, valamint egyes normatív aktusok módosítására és kiegészítésére vonatkozó rendelkezésekkel.
Az online leadott megrendelés tárgyát képező termékek az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhetők; az elállási határidő lejárta előtt a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől anélkül, hogy az elállási döntését indokolnia kellene, és anélkül, hogy a 34/2014 O.U.G. 13. cikk (3) bekezdésében és 14. cikkében előírtakon kívül más költségeket kellene viselnie, attól a naptól számított 14 naptári napon belül, amikor a terméket fizikailag birtokba vette.
Jogi személyek esetében (ők nem fogyasztók) fenntartjuk a jogot, hogy elfogadjuk vagy sem a termékek visszaszolgáltatását.
Javasoljuk, hogy a termékek sértetlenségének védelme érdekében őrizze meg az eredeti csomagolást.
A visszaküldött terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt átadták;
A fogyasztó csak a termékek kezeléséből eredő értékcsökkenésért felelős, amely nem haladja meg a termékek jellegének, tulajdonságainak és funkciójának meghatározásához szükséges mértéket, a 14. cikk (1) bekezdése szerint. GEO 34/2014. sz. rendelet 14. cikkének (3) bekezdése szerint.
Az Eladó a termék értékét a Fogyasztónak a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésétől és a visszaküldés elfogadásától számított legfeljebb 14 naptári napon belül visszatéríti. iUni.ro a termék értékének visszatérítését a termék átvételéig elhalaszthatja. A visszaküldött termékekkel kapcsolatos pénzösszeg visszatérítésére a termékek ellenőrzését követően kerül sor, miután megállapodtunk a visszatérítés módjáról, vagy a törvényes eljárásoknak megfelelően.
EMLÉKEZTETÉS!
A munkahelyen átvett termékek, még akkor is, ha online vagy telefonon rendelték meg őket, nem részesülnek visszaszolgáltatásban, lehetőségük van a termék átvételekor a működőképesség ellenőrzésére és tesztelésére, és a törvény szerint már nem képezik a távollevők között kötött szerződés tárgyát.
Az elektronikus termékeket a gyártó megfelelően csomagolja, biztonsági/védő karton- vagy polisztirol alátétekkel, buborékfóliával, hogy a termék megfelelő működéséhez szükséges biztonságot biztosítsa a szállítás után.
A gyártó által biztosított csomagolástól eltérő csomagolásban visszaküldött termékek, a szükséges védelemmel együtt, a szállítás miatt károsodhatnak. Természetesen van lehetőség jó csomagolásra, még akkor is, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre, hogy a termék megfelelő szállítása biztosított legyen. A fogyasztónak kell gondoskodnia a visszaküldendő termék megfelelő csomagolásáról.
A termékek állapotában vagy csomagolásában bekövetkezett minden olyan változás, amely lehetetlenné teszi a termék újként való értékesítését, a termékeknek a kiszállításkori állapotba való visszaszállításáért díjatkell fizetni.
Abban az esetben, ha a visszaküldött termékek sérültek vagy hiányosak, kopásnyomokat, karcolásokat, horpadásokat, elektromos ütéseket, hiányzó tartozékokat, hiányzó garanciális tanúsítványokat mutatnak, fenntartjuk a jogot, hogy a termék értékéből (áfával együtt) visszatartunk egy összeget, amelyet az okozott kár felmérése után közlünk.
Fenntartjuk továbbá a jogot, hogy visszaélések (ismételt visszaküldések) esetén megtagadjuk a visszaküldések elfogadását.
Kérjük, hogy a csomagok fizikai épségét a DPD-től vagy Samedaytől való átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizze, és kérje a kárbejelentés elkészítését, ha a termékek sérülés jeleit mutatják. Az esetleges későbbi reklamációkat nem vesszük figyelembe.
Ha a visszaküldendő termékekhez bónuszokat is mellékeltek, ezeket is vissza kell küldeni. Ha több azonos típusú terméket vásárolt, és mindet vissza szeretné küldeni, győződjön meg arról, hogy csak az egyiket bontották ki. A többi termék visszaküldését csak lezárt állapotban fogadjuk el.
Ha bármilyen panasza van, kérjük, forduljon hozzánk a [email protected] e-mail címen.