Vissza a termékekhez

A termékek visszaállításához kövesse az alábbi lépéseket:

     1. Olvassa el az alábbi feltételeket a termékek visszajuttatásához
     2. Töltse ki a visszatérési űrlapot, és várja meg, hogy kapcsolatba lépjen kollégáinkkal
     3. Ha megkapta a visszaigazolást arról, hogy megfelel a visszatérési feltételeknek, kérjük, küldje el a termékeket futárszolgálaton keresztül, visszatérítés nélkül a kollégáink által megadott címre.
     4. Nem érkezik meg a küldött csomag, amelyet nem küldtek meg, és azok, akik visszatérítést kaptak (szállítási rendszer, amely szerint a címzett köteles a megfelelő értéket fizetni a feladónak)!
     5. Miután a termékeket megérkeztük, és ellenőrizte őket, kapcsolatba lépünk az eljárás előrehaladásával és befejezésével kapcsolatban
     6. Visszatérés személyesen történik a munkahelyünkön (cím a kapcsolattartó oldalon).

Feltételek

A termékek visszaküldése az alábbi feltételeknek megfelelően kerül elfogadásra, és összhangban van az O.U.G. 34/2014 a szakemberekkel kötött szerződések fogyasztói jogairól, valamint néhány normatív aktus módosításáról és kiegészítéséről.

Az online megrendelések hatálya alá tartozó termékeket bármilyen ok nélkül lehet visszaadni a kézhezvételtől számított 14 napon belül; a visszavonási határidő lejárta előtt a fogyasztónak joga van visszalépni ebből a szerződésből anélkül, hogy igazolnia kellene a visszavonásról szóló határozatot, és anélkül, hogy a 13. cikk (3) bekezdésében és a 14. cikkben foglaltakon kívül más költségeket nem róna. 43/2014-es szám, a termék fizikai birtoklásának napjától számított 14 naptári napon belül.
Jogi személyek esetében (amelyek nem rendelkeznek fogyasztói minőséggel) fenntartjuk a jogot, hogy elfogadjuk vagy visszaállítsuk a termékek visszaküldését.

A visszatérési költségeket a fogyasztó viseli. Javasoljuk, hogy tartsa az eredeti csomagolást, hogy megvédje termékeinek integritását.

A visszaküldött terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint a szállított;
A fogyasztó csak azért felelős, hogy csökkentsék a kezelésük során keletkező termékek értékét, ami különbözik a természetük, jellemzőik és működésük meghatározásához szükségesektől. 14, par. 3, OUG 34/2014.

Az eladó 14 naptári napon belül visszatéríti a termék értékét, amikor a Fogyasztó tájékoztatja őt a szerződésről való visszalépésről és a visszatérésről. Az iUni.ro képes lesz a termék értékének visszatérítésére a termék átvételéig elhalasztani. A visszaküldött termékek pénzösszegét a termékek ellenőrzése után visszafizetik, miután a visszafizetés módján vagy a jogi eljárások alapján megegyezés született.
MEGJEGYZÉS!

A munkaállomásról felvett termékek, még akkor is, ha azokat online vagy telefonon rendelték meg, nem részesülnek visszatérésben, ellenőrizhetőek és tesztelhetők funkcionalitásuk a recepción, és a törvény szerint már nem tartoznak távollétben kötött szerződést.
Az elektronikai termékeket a gyártó megfelelően csomagolja, karton vagy polisztirol biztonsági / védőbetétekkel, légbuboréklapokkal, hogy a termék szállítása után megfelelő biztonságot nyújtson a megfelelő működéshez.
A gyártók által kínáltaktól eltérő csomagolásban visszaküldött termékek, feltétlenül minden szükséges védelemmel, a szállítás következtében károsodhatnak. Természetesen lehetőség van a jó csomagolásra, még akkor is, ha az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre annak biztosítására, hogy a terméket megfelelően szállítsák. A fogyasztónak gondoskodnia kell arról, hogy a visszaküldendő termék megfelelően csomagolva legyen.
A termékek vagy csomagolásuk állapotának bármilyen változása, amely lehetetlenné teszi a termék új termékként történő eladását, azt eredményezi, hogy visszatérítést alkalmaznak azon állapotba, amelyben azokat szállították.
Abban az esetben, ha a visszaküldött termékek sérültek vagy hiányosak, a kopás, karcolások, fújások, áramütések, hiányzó tartozékok, hiányzó jótállási tanúsítványok jelei, fenntartjuk a jogot a termék értékének összegének leállítására (ÁFA-val). amelyet a kár értékelése után közölnek.

Fenntartjuk a jogot arra is, hogy visszaéljenek visszaélés esetén (ismételt visszatérés).

Kérjük, ellenőrizze a csomagjainak fizikai integritását, amikor a futár jelenlétében a DPD cégtől megkapja őket, és kérjen kártérítési jelentést, ha a termékek károsodást mutatnak. A későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.
Ha a visszaküldött termékeket bónuszok kísérik, azokat vissza kell küldeni. Ha több azonos típusú terméket vásárolt, és mindet vissza akarja küldeni, győződjön meg róla, hogy csak az egyiket lezárták. Az egyéb termékek visszaküldését csak akkor lehet elfogadni, ha lezárták.

Bármilyen panasz és panasz esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] oldalon.
Termék visszatérési űrlap (pénz visszafizetés)

top