Ezt a weboldalt (a továbbiakban: "OLDAL") az S.C. iUni Corporation S.R.L. (a továbbiakban: "TÁRSASÁG") üzemelteti, adószám: RO33907570, bejegyezve a cégbíróságon a J29/1633/2014. szám alatt.

A VÁLLALAT törekszik a WEBOLDALON megjelenített információk pontosságának fenntartására. Tekintettel azonban az ezen információkkal kapcsolatos esetleges hibákra, a VÁLLALKOZÓ kijelenti, hogy a termékek képe csak tájékoztató jellegű, és a szállított termékek a jellemzők, a kialakítás változása miatt a gyártók előzetes értesítése nélkül bármilyen módon eltérhetnek a képektől. Továbbá a VÁLLALKOZÁS a Weboldalon bemutatott termékek egyes jellemzőit vagy árait előzetes értesítés nélkül módosíthatja, vagy működési hibákat tartalmazhatnak.

Továbbá, helyhiány és az információ szerkezetének következetessége miatt a termékleírások néha hiányosak lehetnek, de a VÁLLALKOZÓ igyekszik a leglényegesebb információkat bemutatni.

A WEBOLDALON megjelenő akciók/ajánlatok a rendelkezésre álló készlet erejéig érvényesek.

A HIVATAL más oldalakra mutató linkeket is tartalmazhat. A VÁLLALKOZÓ nem felelős az ezen oldalak által alkalmazott adatvédelmi politikáért vagy az ezeken az oldalakon említett egyéb információkért.

A jelen dokumentumban a következő nagybetűs kifejezések, ha a szövegkörnyezetből más nem következik, az alábbiakban meghatározott jelentéssel bírnak:

HASZNÁLÓ: az a személy, aki magán- vagy szakmai célból belép az OLDALRA, és aki elfogadta az OLDAL használati feltételeit, és teljesítette a regisztrációs folyamat valamennyi követelményét.

VEVŐ: az a személy, aki magán- vagy szakmai céllal belép az OLDALRA, és aki elfogadta az OLDAL használati feltételeit, és ebben az értelemben teljesíti a regisztrációs folyamat valamennyi követelményét, és aki megrendelést kezdeményez és teljesít.

FELHASZNÁLÁS: az OLDALAK olyan használata, amely ellentétes a szakma gyakorlatával, a hatályos előírásokkal és jogszabályokkal, vagy bármilyen más olyan módon, amely kárt okozhat az iUni Corporation S.R.L.-nek.

MEGRENDELÉS: a VÁLLALKOZÓ által az OLDALOMRA való belépés eredményeként létrehozott elektronikus dokumentum, amely a VÁLLALKOZÓ és a VÁLLALKOZÓ közötti kommunikációs formaként működik.

SZERZŐDÉS: a VÁLLALKOZÓ által megerősített MEGRENDELÉS, amellyel a VÁLLALKOZÓ vállalja, hogy termékeket és szolgáltatásokat szállít a VEVŐ részére, a VEVŐ pedig vállalja, hogy azokat megfizeti.

Kérjük, hogy a jelen OLDAL FELHASZNÁLÓIT/ÜGYFÉLJEIT figyelmesen olvassák el az alábbi felhasználási feltételeket.

Az alábbi feltételek a minimálisan alkalmazandó rendelkezéseknek tekintendők, az OLDAL használatára a hatályos jogszabályok általános rendelkezései vonatkoznak.

A felhasználási feltételek bármikor módosíthatók a jelen OLDAL frissítésével, és ezek a módosítások azonnali hatállyal kötelező érvényűvé válnak minden FELHASZNÁLÓ/ÜGYFÉL számára.

A WEBOLDAL-hozzáféréssel a FELHASZNÁLÓK elfogadják, hogy betartják az alábbiakban meghatározott feltételeket és a vonatkozó jogszabályokat.



A HONLAPON TÖRTÉNŐ ÉRTÉKESÍTÉSI MŰVELETEK VÉGZÉSÉVEL. SZERZŐDÉS

A WEBOLDALON történő MEGRENDELÉS leadásával a VEVŐ elfogadja azt a kommunikációs formát (telefon vagy e-mail), amellyel a VÁLLALKOZÓ a WEBOLDALON végzett műveleteit végzi.

Ha a VÁLLALKOZÓ megerősíti a MEGRENDELÉS teljesítését, ez a MEGRENDELÉS feltételeinek teljes körű elfogadását jelenti. A megrendelésnek a VÁLLALKOZÓ általi elfogadása akkor tekinthető teljesítettnek, ha a VÁLLALKOZÓ elektronikus (e-mail) vagy telefonos visszaigazolást küld a VÁLLALKOZÓNAK, anélkül, hogy a VÁLLALKOZÓtól átvételi elismervényt kellene kérni.

A VÁLLALKOZÓ a vissza nem erősített MEGRENDELÉS-t semmiképpen sem tekinti SZERZŐDÉS értékűnek.
Ezért a SZERZŐDÉS a MEGRENDELÉS VÁLLALKOZÓ általi visszaigazolásával és az adószámla vagy adóigazolás kiállításával lép hatályba.

Az így megkötött SZERZŐDÉS alapját a jelen általános értékesítési feltételek képezik, amelyeken kívül a VÁLLALKOZÁS vagy annak szállítója által kiállított Garanciaigazolás képezi az alapot.



A SZERZŐDÉS TÁRGY A.

A SZERZŐDÉS tárgya az a termék(ek) és szolgáltatás(ok), amelyre vonatkozóan a VEVŐ a VÁLLALKOZÓ által a VÁLLALKOZÓ által visszaigazolt, az OLDALON történő MEGRENDELÉS létrehozásával kifejezte vásárlási szándékát. A termék(ek) rendelkezik/rendelkeznek a VÁLLALKOZÓ által az OLDALON említett jellemzőkkel.


SZERZŐDÉSES ÁR.

A termék(ek) ára az a termék(ek), amely(ek) az OLDALON szerepel(nek). Az árat a VÁLLALKOZÓ bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja.

Ahhoz, hogy a termék ára alkalmazható legyen, tisztességesnek és komolynak kell lennie. Ezért a VÁLLALKOZÓ figyelmeztet arra, hogy előfordulhatnak olyan esetek, amikor a HIVATAL meghibásodása vagy hibája miatt a HIVATALON feltüntetett ár nem a valós ár. Ezekben az esetekben a VÁLLALKOZÓ tájékoztatja a VEVŐT a helyes árról.

Az ár tartalmazza az ÁFA-t.


SZÁLLÍTÁSI MÓD

A megrendelt termékek kiszállítása az Ön által a megrendelés regisztrálásakor kiválasztott szállítási mód szerint történik.

Az általunk kínált szállítási módok a következők, személyes átvétel a telephelyünkön vagy expressz futárral.

Abban az esetben, ha az irodánkban történő átvételt választotta, hétfőtől péntekig 09-17 óra között veheti át rendelését.

A személyes átvétellel kapcsolatos további részleteket ide kattintva talál.

Az expressz futárszolgálattal történő szállítás időtartama 24-48 munkaóra, a célvárostól függően.
Az 46000 ft feletti megrendelések ingyenes kiszállításban részesülnek.


RENDELÉSEK KÉZBESÍTÉSE EASYBOXBAN SZEMÉLYES ÁTVÉTELLEL 24/7

Az easyboxból a termékek a nap bármely szakában átvehetők, vasárnaptól csütörtökig a szekrénybe rakástól számított 36 órán belül, péntektől szombatig pedig a szekrénybe rakástól számított 72 órán belül.

Az órák attól a pillanattól kezdődnek, amikor Ön SMS-ben megkapja a PIN-kódot vagy e-mailben a QR-kódot.

A szombati szállításhoz kizárólag az easyBox kiszállítását javasoljuk.

Nagy forgalmú időszakokban, mint például a Black Friday vagy az ünnepnapok, a csomagok easyBoxba történő berakodásakor késések fordulhatnak elő.

Így működik:

A rendelés leadásakor válassza ki a legközelebbi easyBoxot.

Amint a termékeket az easyBoxba töltötték, kap egy PIN-kódot a doboz kinyitásához.

Az e-mailben és/vagy SMS-ben kapott PIN-kóddal vagy QR-kóddal átveheti a csomagot. A szekrény optikai érzékelővel van felszerelve, amely közvetlenül a telefonjáról beolvassa a kódot.

Fizetés módja:

Az easyBoxban kiszállított megrendelések átvehetők, ha online fizettek, vagy kizárólag kártyával fizethetnek az átvételkor.




FIZETÉSI MÓD

Az árat, a fizetési módot és a fizetési határidőt a MEGRENDELÉS tartalmazza. A VÁLLALKOZÓ a szállítandó termékekről és szolgáltatásokról számlát/adószelvényt állít ki a VENDÉG részére, a VENDÉG kötelezettsége, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően minden szükséges adatot megadjon a számla kiállításához.

Az iUni.ro lehetőséget kínál a hitelkártyás részletfizetésre is.

Részletfizetés kártyával: Mostantól a LibraPay-en keresztül is fizethet részletekben, így a LibraPay fizetési szolgáltatás segítségével megvásárolhatja az iUni.ro-n a kívánt termékeket, és kamatmentesen, részletekben fizethet! A LibraPay mostantól a CardAvantaj, a BT Star és a Bonus Card-on keresztül bonyolítja az ilyen fizetéseket.

A kártyaadatok feldolgozása kizárólag a LibraPay fizetési platformon keresztül történik.

A tranzakciókért nem számítunk fel további díjakat.

A tranzakciók lejben történnek, a kártyát kibocsátó bank árfolyamán.

Figyelem! A bankkártyás részletfizetés egyelőre nem elérhető. Elnézést kérünk a kellemetlenségért! A lehető leghamarabb elérhető lesz! Köszönjük megértésüket!


Kártyás fizetés: Ezzel a fizetési móddal egy feltételnek kell megfelelnie, érvényes Master Card, Visa, Visa Electron vagy Maestro kártyával kell rendelkeznie. Válassza ki a kívánt terméket a weboldalunkon, tegye a kosárba, válassza a LibraPay fizetési módot és adja meg a kártya adatait. A tranzakció biztonságos, és az Ön személyes adatait csak a bankja tárolja, máshol nem. Ezután kiválaszthatja a szállítási módot, és megkapja a kívánt termékeket.

Készpénzes fizetés: A készpénzes fizetés lejben történik, teljes összegben, kiszállításkor, közvetlenül a futárcégnek, nyugta alapján.

Fizetési megbízás: Fizetési megbízással történő fizetés csak a TÁRSASÁG által kiállított proforma számla alapján történik, a megrendelés telefonos visszaigazolását követően az értékesítési tanácsadóval. Az áru kiszállítása a fizetés visszaigazolása után történik.

A VÁLLALKOZÓ és a VENDÉG eltérő megállapodása hiányában a VÁLLALKOZÓ mentesül a VENDÉG által megrendelt termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos kockázatok és felelősség alól a futárnak, szerződéses alapon, vagy a VENDÉG képviselőjének történő átadás időpontjában.

A VÁLLALKOZÓ gondoskodik az áruk megfelelő csomagolásáról, és biztosítja a kísérő dokumentumok továbbítását a VÁLLALKOZÓ részére.

A VÁLLALKOZÓ a termékeket és szolgáltatásokat kizárólag Romániában szállítja.
A termékek és szolgáltatások tulajdonjoga a fizetéskor száll át az ÜGYFÉLRE.


ADATVÉDELMI POLITIKA

A VÁLLALKOZÓ tiszteletben tartja a hatályos adatvédelmi törvényeket, és vállalja, hogy a weboldal felhasználóinak személyes adatait nem továbbítja harmadik félnek, és azokat kizárólag az ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel, valamint a kínált termékekről és a vállalat politikájáról való tájékoztatás céljából használja fel.A VÁLLALAT nem ösztönzi a SPAM-et, nem adja át az Ön elérhetőségi adatait harmadik személyeknek (természetes vagy jogi személyeknek), nem adja el, nem kínálja fel és nem cseréli ki az ezen az oldalon keresztül megszerzett e-mail címeket, nem adja át az Ön e-mail címét más, az oldal oldalra belépő személyeknek az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül.

 

JOGI INFORMÁCIÓK

TÁRSASÁGI FELELŐSSÉG.
A VÁLLALKOZÓ nem tehető felelőssé semmilyen kárért abban az esetben, ha azt az Ön által a jelen szerződési feltételek/szerződés és az OLDALON említett egyéb utasítások be nem tartása okozza.
A VÁLLALKOZÁS nem felel továbbá a WEBOLDAL nem működéséből eredő károkért, valamint a WEBOLDALON elérhető egyes linkek elérhetetlenségéből eredő károkért.

A VÁLLALKOZÓ nem felel semmilyen kárért, amelyet a VÁLLALKOZÓ vagy bármely harmadik fél a VÁLLALKOZÓnak a SZERZŐDÉS szerinti bármely kötelezettségének teljesítése következtében, valamint a termékek és szolgáltatások szállítást követő használatából eredő károkért, különösen a termékek elvesztéséért.



Jótállás

A részletekért látogasson el a >>Garancia<< oldalra.


Termékvisszavételi szabályzat

A részletekért kérjük, látogasson el a >>Termékvisszavétel<< oldalra.


Személyes adatok feldolgozása

A részletekért kérjük, látogasson el a >>Adatfeldolgozási politika<< oldalra.



ADATVÉDELMI POLITIKA

A VÁLLALAT tiszteletben tartja az adatvédelemre vonatkozó hatályos törvényeket, és vállalja, hogy az oldal felhasználóinak személyes adatait nem továbbítja harmadik félnek, és azokat kizárólag az ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel, valamint a termékkínálatról és a vállalat politikájáról való tájékoztatás céljából használja fel.A VÁLLALAT nem ösztönzi a SPAM-et, nem adja át az Ön elérhetőségi adatait harmadik személyeknek (természetes vagy jogi személyeknek), nem adja el, nem kínálja fel és nem cseréli ki az ezen az oldalon keresztül megszerzett e-mail címeket, nem adja át az Ön e-mail címét más, az oldal oldalra belépő személyeknek az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül.

 

SZELLEMI TULAJDONJOGOK.
A jelen OLDALBA beépített valamennyi anyag a VÁLLALAT szellemi tulajdonát képezi. Ezek az anyagok nem másolhatók vagy reprodukálhatók, kivéve, ha az online megtekintéshez szükséges. Az OLDAL teljes oldalai azonban kinyomtathatók, ha azokat szigorúan személyes használatra szánják.

A fentiek általános alkalmazhatóságának figyelmen kívül hagyása nélkül a VÁLLALKOZÓ alkalmanként lehetőséget kínálhat háttérképek, képernyővédők vagy egyéb segédprogramok letöltésére az OLDALAKRÓL.